โครงการศึกษาวิจัยลักษณะความต้องการและการกำหนดรูปแบบศูนย์ธุรกิจครบวงจรสำหรับ SMEs : รายงานผลการศึกษาวิจัยฉบับสมบูรณ์
by วิลัดดา เตชะเวช; วราวุธ เครือสินธุ์; ปรีชา หาญหัทยา; วิภาศรี ชาลาประวัติ; มยุรี พฤทธิประเสริฐ; ชัย พฤกษ์สัมพันธ์
โครงการศึกษาวิจัยลักษณะความต้องการและการกำหนดรูปแบบศูนย์ธุรกิจครบวงจรสำหรับ SMEs : รายงานผลการศึกษาวิจัยฉบับสมบูรณ์ | |
วิลัดดา เตชะเวช
วราวุธ เครือสินธุ์ ปรีชา หาญหัทยา วิภาศรี ชาลาประวัติ มยุรี พฤทธิประเสริฐ ชัย พฤกษ์สัมพันธ์ |
|
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
2003 | |
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
Institute for Small and Medium Enterprises Development (ISMED) has a policy to establish a shopping complex for SMEs business with objectives to set up a central market for One Tambon One Product, to support any entrepreneurs to develop their products to be more saleable and to provide basic knowledge on business management for those entrepreneurs. A study is conducted to survey demand and design of the shopping complex. Result reveals that most of entrepreneurs need to have a shopping complex becoming a permanent channel for merchandising their commodity and considerably demand to be supported by ISMED to deal with producing, marketing, managing and investing. |
|
การจัดการธุรกิจแบบครบวงจร
รูปแบบศูนย์ธุรกิจครบวงจร ธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อม หนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ |
|
รายงานวิจัย | |
Text | |
application/pdf | |
tha | |
เอกสารฉบับนี้สงวนสิทธิ์โดยสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ ห้ามทำซ้ำ คัดลอก หรือนำไปเผยแพร่ตัดต่อโดยมิได้รับอนุญาตเป็นลายลักษณ์อักษร | |
สงวนสิทธิ์ในการเข้าถึงเฉพาะบุคลากรของมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
https://repository.turac.tu.ac.th/handle/6626133120/161 |
Files in this item (CONTENT) |
|
View turac46th.pdf ( 612.09 KB ) |
|
View turac46eng.pdf ( 699.47 KB ) |
This item appears in the following Collection(s) |
|
Collections
|