• English
    • ไทย
  • English 
    • English
    • ไทย
  • Login
View Item 
  •   TU-RAC Repository Home
  • สาขาการวิจัยและการประเมินผล
  • โครงการที่ปรึกษา
  • View Item
  •   TU-RAC Repository Home
  • สาขาการวิจัยและการประเมินผล
  • โครงการที่ปรึกษา
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of TU-RAC RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateBy Submit DateResource TypesProject TypesResearch SectorsSubjectsTitlesAuthorsClientsFundersThis CollectionBy Issue DateBy Submit DateResource TypesProject TypesResearch SectorsSubjectsTitlesAuthorsClientsFunders

My Account

LoginRegister

สำรวจความต้องการและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการเทคโนโลยีสารสนเทศและระบบสื่อสาร การไฟฟ้านครหลวง ประจำปี 2562

by ศราวุธ แรมจันทร์

Title:

สำรวจความต้องการและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการเทคโนโลยีสารสนเทศและระบบสื่อสาร การไฟฟ้านครหลวง ประจำปี 2562

Other title(s):

The survey requirements and satisfaction of information technology and communication system's user MEA 2019

Author(s):

ศราวุธ แรมจันทร์

Client:

การไฟฟ้านครหลวง

Publisher:

สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์

Issued date:

2563-06-24

Research Sector:

สาขาการวิจัยและการประเมินผล (Research and Evaluation sector : RE)

Project Type:

โครงการที่ปรึกษา

Project ID:

2562A00528

Project Name:

สำรวจความต้องการและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการเทคโนโลยีสารสนเทศและระบบสื่อสาร การไฟฟ้านครหลวง ประจำปี 2562

Project Status:

สิ้นสุดโครงการ

Abstract:

ในปี 2562 การไฟฟ้านครหลวงทำการสำรวจความคาดหวังและความพึงพอใจของลูกค้าเกี่ยวกับบริการด้านเทคโนโลยีสารสนเทศและระบบสื่อสาร ผู้ใช้มีความพึงพอใจอยู่ที่ 79.07% ซึ่งหมายถึงพึงพอใจมากต่อการให้บริการทางดิจิทัล การสำรวจครั้งนี้ยังถูกแบ่งออกเป็น 2 ส่วน ประกอบไปด้วยระบบภายในและระบบภายนอก ผู้ใช้พึงพอใจต่อระบบภายในอยู่ที่ 74.08% และพึงพอใจระบบภายนอกอยู่ที่ 84.06% จากการสำรวจและวิเคราะห์เชิงคุณภาพ การไฟฟ้านครหลวงควรจัดตั้งคณะกรรมการแปรรูปดิจิทัลซึ่งมีอำนาจหน้าที่เกี่ยวกับนโยบายทางด้านการแปรรูปดิจิทัลและการนำไปใช้ In 2019, Metropolitan Electricity Authority survey a customer’s expectation, and satisfaction level regard to information technology and communication system service. User are satisfied at 79.07% that means they really satisfied for digital service. Besides, this survey is divided to 2 parts including internal system and external system. They are satisfied at 74.08% for internal system, and at 84.06% for external system. From qualitative survey and analysis, Metropolitan Electricity Authority should set up the digital transformation steering committee who have an authority regard to digital transformation policy and implementation.

Keyword(s):

ความพึงพอใจ
การแปรรูปดิจิทัล
ระบบสื่อสาร
Satisfaction
Digital Transformation
Communication System

Resource type:

รายงานวิจัย

Type:

Text

Language:

tha

Rights:

เอกสารฉบับนี้สงวนสิทธิ์โดยผู้ให้ทุน ห้ามทำซ้ำ คัดลอก หรือนำไปเผยแพร่ตัดต่อโดยมิได้รับอนุญาตเป็นลายลักษณ์อักษร

Access rights:

บุคคลทั่วไปสามารถเข้าถึงเอกสารนี้ได้

Rights holder(s):

การไฟฟ้านครหลวง

URI:

https://repository.turac.tu.ac.th/handle/6626133120/843
Show full item record

Files in this item (CONTENT)

type-icon
View
no fulltext.doc ( 21.50 KB )

This item appears in the following Collection(s)

  • โครงการที่ปรึกษา [34]

Thammasat University Libraries
2 Prachan Road, Phranakorn, Bangkok 10200
Tel. 0-2986-9612 ext. 1305
Copyright © Thammasat University. All Rights Reserved.
 

Thammasat University Libraries
2 Prachan Road, Phranakorn, Bangkok 10200
Tel. 0-2986-9612 ext. 1305
Copyright © Thammasat University. All Rights Reserved.