โครงการที่ปรึกษาเพื่อจัดเก็บข้อมูลและวิเคราะห์การจราจรบนทางหลวงพิเศษหมายเลข 7 และหมายเลข 9
by วินัย รักสุนทร; Winai Raksuntorn
โครงการที่ปรึกษาเพื่อจัดเก็บข้อมูลและวิเคราะห์การจราจรบนทางหลวงพิเศษหมายเลข 7 และหมายเลข 9 | |
Traffice Data analysis and data collection on the Motorway number 7 and 9 | |
วินัย รักสุนทร
Winai Raksuntorn |
|
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
2014 | |
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
This report is the 2014 traffic analysis report on the Motorway number 7 and Motorway number 9, Intercity Motorways Division, Department of Highways. It includes traffic volume by types (both exit and entrance ramps and mainlines) and quality of services on each section between interchanges.
On the Motorway number 7, traffic was crowded on sections between Srinakarin interchange and Suvannabhummi interchange in both morning and afternoon peak hours. This study found that level of services on these sections of highway was LOS F. In other words, volumes to capacity ratios on these sections were over 1.0. On the Motorway number 9, traffic was crowded on sections between Lumlukka interchange and Tubchang interchange during morning peak hour. During afternoon peak hour, however, the traffic was congested on sections between Ramkhumhang interchange and Thunyaburi interchange. The level of services during both peak hours was also over 1.0. In other words, volumes to capacity ratios on these sections were over 1.0. |
|
จัดเก็บข้อมูลและวิเคราะห์การจราจร
การจราจรบนทางหลวงพิเศษหมายเลข 7 และหมายเลข 9 |
|
บทความ | |
Text | |
application/pdf | |
tha | |
เอกสารฉบับนี้สงวนสิทธิ์โดยสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ ห้ามทำซ้ำ คัดลอก หรือนำไปเผยแพร่ตัดต่อโดยมิได้รับอนุญาตเป็นลายลักษณ์อักษร | |
สงวนสิทธิ์ในการเข้าถึงเฉพาะบุคลากรของมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
กรมทางหลวง. กองทางหลวงพิเศษระหว่างเมือง | |
https://repository.turac.tu.ac.th/handle/6626133120/72 |
This item appears in the following Collection(s) |
|
Collections
|