Research project on the service user satisfaction and the satisfaction of those affected by the operations of the Tourism Authority of Thailand
by Research and Consultancy Institute, Thammasat University
Research project on the service user satisfaction and the satisfaction of those affected by the operations of the Tourism Authority of Thailand | |
Research and Consultancy Institute, Thammasat University | |
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
2002 | |
Thammasat University Research and Consultancy Institute | |
Tourism Authority of Thailand
การท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย กิจกรรมการส่งเสริมการตลาด การพัฒนาการท่องเที่ยว ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการที่มีต่อการท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย service user satisfaction |
|
รายงานวิจัย | |
Text | |
application/pdf | |
eng | |
เอกสารฉบับนี้สงวนสิทธิ์โดยสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ ห้ามทำซ้ำ คัดลอก หรือนำไปเผยแพร่ตัดต่อโดยมิได้รับอนุญาตเป็นลายลักษณ์อักษร | |
สงวนสิทธิ์ในการเข้าถึงเฉพาะบุคลากรของมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
The Tourism Authority of Thailand | |
https://repository.turac.tu.ac.th/handle/6626133120/141 |
Files in this item (CONTENT) |
|
View turac25tha_Tourism Authority.pdf ( 440.54 KB ) |
This item appears in the following Collection(s) |
|
Collections
|