ศึกษาแนวทางการสร้างมูลค่าเพิ่มจากตราสัญลักษณ์รางวัล กินรี
by วิทวัส รุ่งเรืองผล
ศึกษาแนวทางการสร้างมูลค่าเพิ่มจากตราสัญลักษณ์รางวัล กินรี | |
Way to Increase Value Added of “Thailand Tourism Awards” for Tourist Authorities of Thailand | |
วิทวัส รุ่งเรืองผล | |
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
2015 | |
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
One strategic objectives of Tourism Authority of Thailand (TAT) is to increase organization revenue via TAT Products and Services Revenue by developing “Value Creation” of its product and service in tourism market. Thailand Tourism Awards (TTA), Kinnaree Award, is TAT’s prominent intellectual property and has been selected for the pilot project of increasing value of TAT’s award. The project result will be used as case study for other TAT’s property. After project result has been analyzed completely, business model for Kinnaree Award has been suggest together with its action plan which composed of revenue development plan, marketing community plan, project management and budget management plan along with all side effect stakeholders might meet. All the result will support TAT to develop and create value of its intellectual property to the maximum level |
|
สร้างมูลค่าเพิ่มจากตราสัญลักษณ์
รางวัลกินรี Value Creations |
|
บทความ | |
Text | |
application/pdf | |
tha | |
เอกสารฉบับนี้สงวนสิทธิ์โดยสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ ห้ามทำซ้ำ คัดลอก หรือนำไปเผยแพร่ตัดต่อโดยมิได้รับอนุญาตเป็นลายลักษณ์อักษร | |
สงวนสิทธิ์ในการเข้าถึงเฉพาะบุคลากรของมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
การท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย | |
https://repository.turac.tu.ac.th/handle/6626133120/93 |
This item appears in the following Collection(s) |
|
กลุ่มข้อมูล
|