แผนแม่บทพัฒนาเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร กรมส่งเสริมการส่งออก ปีงบประมาณ 2552-2556
by สถาบันวิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
แผนแม่บทพัฒนาเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร กรมส่งเสริมการส่งออก ปีงบประมาณ 2552-2556 | |
สถาบันวิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
2009 | |
สำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
Department of Export Promotion (DEP)has a major purpose to formulate five year master plan of information technology and communication. The plan is a scenario of information technology-based organization that will use IT and information resource management as a strategic tool to enhance its potential and competitive advantages. The focal point of the plan emphasizes on IT system and integral infrastructure of IT designing to be the standard system for entire units of DEP. |
|
information technology
information resource management IT communication master plan of information technology and communication DEP |
|
รายงานวิจัย | |
Text | |
application/pdf | |
eng | |
เอกสารฉบับนี้สงวนสิทธิ์โดยสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ ห้ามทำซ้ำ คัดลอก หรือนำไปเผยแพร่ตัดต่อโดยมิได้รับอนุญาตเป็นลายลักษณ์อักษร | |
สงวนสิทธิ์ในการเข้าถึงเฉพาะบุคลากรของมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ | |
https://repository.turac.tu.ac.th/handle/6626133120/160 |
แฟ้มในรายการข้อมูลนี้ (CONTENT) |
|
ดู turac45eng.pdf ( 444.04 KB ) |
This item appears in the following Collection(s) |
|
กลุ่มข้อมูล
|