Show simple item record

dc.contributor.authorสถาบันวิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
dc.contributor.otherสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
dc.date.accessioned2010-08-03T03:10:16Z
dc.date.available2010-08-03T03:10:16Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://repository.turac.tu.ac.th/handle/6626133120/151
dc.description.abstractChaloem Mahanakorn Expressway has been constructed since 1981 and the traffic volume of the expressway continuously increases every year. For bearing the heavy load, maintenance schedule is indispensable task to operate. The study was undertaken to examine wear and tear of bearing pad which is the most important construction structure, to search for certain appropriate material replacing the bearing pad and to propose the preliminary and final design of a model for changing the bearing pad. Suggestion on preventive maintenance is also shown.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isothaen
dc.publisherสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
dc.rightsเอกสารฉบับนี้สงวนสิทธิ์โดยสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ ห้ามทำซ้ำ คัดลอก หรือนำไปเผยแพร่ตัดต่อโดยมิได้รับอนุญาตเป็นลายลักษณ์อักษร
dc.subjectวิธีเปลี่ยนฐานรองth
dc.subjectการซ่อมบำรุงรักษาฐานรองth
dc.subjectการดูแลรักษาโครงสร้างทางพิเศษth
dc.titleโครงการตรวจสอบและศึกษาหาวัสดุที่เหมาะสมและเสนอวิธีการเปลี่ยนฐานรอง (Bearing pad) ของทางพิเศษเฉลิมมหานคร : รายงานฉบับสมบูรณ์
dc.typeText
dcterms.accessRightsสงวนสิทธิ์ในการเข้าถึงเฉพาะบุคลากรของมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
mods.genreรายงานวิจัย
mods.location.physicalLocationสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
turac.projectTypeโครงการวิจัย
turac.researchSectorสาขาอุตสาหกรรมก่อสร้าง (Building sector : BU)
turac.contributor.clientการทางพิเศษแห่งประเทศไทย
turac.fieldOfStudyวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี
cerif.cfProj-cfProjStatusสิ้นสุดโครงการ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record