Show simple item record

dc.contributor.authorสถาบันวิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
dc.contributor.otherสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
dc.date.accessioned2010-09-06T02:34:49Z
dc.date.available2010-09-06T02:34:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://repository.turac.tu.ac.th/handle/6626133120/160
dc.description.abstractDepartment of Export Promotion (DEP)has a major purpose to formulate five year master plan of information technology and communication. The plan is a scenario of information technology-based organization that will use IT and information resource management as a strategic tool to enhance its potential and competitive advantages. The focal point of the plan emphasizes on IT system and integral infrastructure of IT designing to be the standard system for entire units of DEP.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoengen
dc.publisherสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
dc.rightsเอกสารฉบับนี้สงวนสิทธิ์โดยสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ ห้ามทำซ้ำ คัดลอก หรือนำไปเผยแพร่ตัดต่อโดยมิได้รับอนุญาตเป็นลายลักษณ์อักษร
dc.subjectinformation technologyth
dc.subjectinformation resource managementth
dc.subjectITth
dc.subjectcommunicationth
dc.subjectmaster plan of information technology and communicationth
dc.subjectDEPth
dc.titleแผนแม่บทพัฒนาเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร กรมส่งเสริมการส่งออก ปีงบประมาณ 2552-2556
dc.typeText
dcterms.accessRightsสงวนสิทธิ์ในการเข้าถึงเฉพาะบุคลากรของมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
mods.genreรายงานวิจัย
mods.location.physicalLocationสำนักงานศูนย์วิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
turac.projectTypeโครงการวิจัย
turac.researchSectorสาขาเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร (Information and Communication Technology sector : ICT)
turac.contributor.clientกรมส่งเสริมการส่งออก
turac.fieldOfStudyวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี
cerif.cfProj-cfProjStatusสิ้นสุดโครงการ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record